lol :P
Upload gambar kegemaran anda.
pluss... gambo ni menunjukkan dat particular person (model) sgt jealous dgn dat couple. haha~ and cm b'angan nk getting married cm dorg gak.. *ehem* :P
Bila kali terakhir makan pizza?
jup.. nk recall blk~ hurm lame da. cm last yr kot. cz' aku laagi gemarkan mcD drpd pizza! lol
Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
hurm2.. tgah high layan big bang. hahaha~ (harap2 faei xbace dis post. :P) dats y dis post amik mase 2 ari untuk disiapkan.. hik3
Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn nama apa?
name sy sniri == husna, tp sy glemer dgn panggilan uena and teru. tp, lam family sume panggil akak kecuali along, die panggil sy dik na. ^^
Tag lagi 7orang?
- beribiru
- eena
- faei
- wadieq
- dayah adnan
- sya
- kelise
si beribiru yg cute! ^^ memandangkan die da siap tag and malas nk tag org len, saje je nk tag die lg. gedikness kan? lalala~ and she is one of my bestest babes~ :)
Siapakah orang nombor 2?
eena si purplyheppi! jr. yang selalu diajak kuar mapley dr zaman sebelum grad lagi! setia btol die ni. heee~
Orang nombor 3 ada hubungan dgn sesiapa?
err.. faei. die byk skandal!! lol kan faei kan~~~~ kan~~~ dgn *ehem* si raja kumbang mane ntah. hehehe. faei jgn mara, no~ :P
Bagaimana dgn nombor 4?
wadieq~ dak cumel yg duk kt guar. die de gf yg cute. nuff said.. tgah tunggu nk makn sik minyak die je nih.. quite a sweet talker gak la dak kecit ni. ngeh3 :P
Kata sesuatu berkenaan pada orang no. 5?
akak dayah y cute!! bile blk mesia ngan yan, meh la join ktorg hangout. t'ign la nk lepak2 same n borak2~~ dan juge camwhores~ lol
Pesanan kepada nombor 6?
kawen jgn lupe jemput ye, sya!! ^^ A.E da keje da tu... xlame lagi la tu kan~ hehe :)
Pendapat anda tentang nombor 7?










