Showing posts with label tag. Show all posts
Showing posts with label tag. Show all posts

Tuesday, April 21, 2009

hawt!! hoyeah~

Anda rasa anda hot?
hawt!!! hoyeah~ of coz!!! kalo x, xdela smpai ramai (eena & wadieq. lebey drpd 1. so ramai la kan) yg tagged untuk buat mende alah ni. lol :D tp, skan kurang sket level hawt tu. sbb rase cm berat2 da bdn ni. kene g jog ni!! baru ley jd hawt blk + g gym ke kan~~
lol :P


Upload gambar kegemaran anda.
Kenapa anda suka gambar ini?
sukeeee~~~~!! cz time ni tgah detink w/ my lil bro smbil2 tunggu untuk tgok cite upin & ipin and dis pis was taken by him. ^^ penat tul arah2 die senget2kan cam. lol
pluss... gambo ni menunjukkan dat particular person (model) sgt jealous dgn dat couple. haha~ and cm b'angan nk getting married cm dorg gak.. *ehem* :P

Bila kali terakhir makan pizza?
jup.. nk recall blk~ hurm lame da. cm last yr kot. cz' aku laagi gemarkan mcD drpd pizza! lol

lagik satu sbb aku bile g makan pizza, aku perlukan sum1 yg b'slera besa. cz aku hanya makan 1 or 2 slices je.. lol

Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
hurm2.. tgah high layan big bang. hahaha~ (harap2 faei xbace dis post. :P) dats y dis post amik mase 2 ari untuk disiapkan.. hik3


Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn nama apa?
name sy sniri == husna, tp sy glemer dgn panggilan uena and teru. tp, lam family sume panggil akak kecuali along, die panggil sy dik na. ^^

kan best kalo ade org panggil kte sayang~ euw gedikness menyerlah. lol

Tag lagi 7orang?

- beribiru

- eena

- faei

- wadieq

- dayah adnan

- sya

- kelise

Siapa nombor 1 kepada anda?

si beribiru yg cute! ^^ memandangkan die da siap tag and malas nk tag org len, saje je nk tag die lg. gedikness kan? lalala~ and she is one of my bestest babes~ :)

Siapakah orang nombor 2?

eena si purplyheppi! jr. yang selalu diajak kuar mapley dr zaman sebelum grad lagi! setia btol die ni. heee~

Orang nombor 3 ada hubungan dgn sesiapa?

err.. faei. die byk skandal!! lol kan faei kan~~~~ kan~~~ dgn *ehem* si raja kumbang mane ntah. hehehe. faei jgn mara, no~ :P

Bagaimana dgn nombor 4?

wadieq~ dak cumel yg duk kt guar. die de gf yg cute. nuff said.. tgah tunggu nk makn sik minyak die je nih.. quite a sweet talker gak la dak kecit ni. ngeh3 :P

Kata sesuatu berkenaan pada orang no. 5?

akak dayah y cute!! bile blk mesia ngan yan, meh la join ktorg hangout. t'ign la nk lepak2 same n borak2~~ dan juge camwhores~ lol

Pesanan kepada nombor 6?

kawen jgn lupe jemput ye, sya!! ^^ A.E da keje da tu... xlame lagi la tu kan~ hehe :)

Pendapat anda tentang nombor 7?

sifu scam dan aku slalu jd mangsa scam:( enuff said.

Monday, April 6, 2009

::sya-tagged::

ola~~ kene tagged dgn sya sakura (dear, sory lmbt sket reply ur tag.. hehe. a lil bit bz ^^)!! so, ere d results..

Adakah anda suka blogging? Kenapa?
suke? hurm2... lemme think 1st. hurm2~ of coz la, kan. if not, xkan la tbe2 bley nk create my own blog kn? pluss not only i treated dis as one of my fav things.. but, dis is one of the ways to communicate w/ others w/out telling them verbally.
kot2 la nk wat announcement pape ke, kan~~~ ^^

Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)
hurm2~~ d latest five yg bru pas clicks were:
- sya
- munir
- amal
- aleng
- oya

Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? dan Siapakah org itu?
of coz!! nak sgt2 sum1 yg dpt menyanyangi + memahami diri ni. err... siapakah org itu? i can't answer dat question cz i ave none!! ngeee~ so, jz wait & see~~~ ^^

Taken or single? Mana lebih bagus?
Single. hurm, both ave pros and cons. so 'lu pk la sniri~' :P

Pernah tak cinta anda tidak di balas?
hurm, i'm not d type yg akan approach org dulu. so, officially xde la kot. tp.. unofficially, byk!! haha~ crush yg dr jauh je la kan w/out any efforts. ala, crush2 bodo.. :P

Ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)
- Islam. dats mean, yg b'iman dan mengamalkan nya. ramai je lelaki melayu. tp, semua islamkah?
- bertanggungjawab. cz' once he done d 'akad' thingy.. his shoulder will b full w/ load of responsibilities. to his wife, to his parents, to his parents-in-law, to his children... and others.
- memahami. hurm.. sbb manusia adalah makhluk complicated. dan perempuan pula is one of d sensitive creature. So, i need one. cz' i noe myself. not a simple minded. tambah2 time PMS. lol
- same level as mine. so that, nnt xde lah die terase rendah diri or wutsoeva.
- not a hot-tempered. mintak simpang~ sgt2 xsuke lelaki yg panas baran, ok~ syuh3!! :P kalo bley biarlah jenis yg ade senses of humor and bley menyesuaikan diri dengan ape2 keadaan skali pon.

Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
hurm2.. not rilly sure. it depends on jodoh. but, for me kalo nk kawen tu.. biarlah d future hubby stable dulu. ade keje... ade rumah... ade kete... and yg paling penting ade duit yg byk!!! lol (kidding2 :P)

Nak berapa anak?
hurm2~ 4-5 kot. Insyaallah.. kalo ade rezeki kan. mari kte bekerja keras!!! :P


Lucky person yg anda ingin tag:
xnk tag ah! malas...~ tp.. t'ign la jugak nk tag org.. kekkee~

1. wadieq
2. kN
3. amal
4. don
5. yap
6. kelise
7. megikari
8. kak sue
9. kham
10. chunna

::done::

Tuesday, March 24, 2009

kli-tag

**weyh, klise... aku tiru ko style ko nye title bley?? kekeke~**

Rules:

1. The Rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below.
2. Then, you must choose a picture in the first page of result and post it as your answer.
3. After that tag 12 people.

1. The age of my next birthday = 23
pic neh cm cool giler. 'the number 23' filem lakonan jim carrey~~

2. The place I would like to travel to = Paris
hurm2.. paris and eiffel tower, simbolik kot~ tapi, siyes.. t'ingin sgt2 nk gi ke sana. maybe time honeymoon nnt! hehe:P

3. The favorite place = my own room
dat kid + her bed.. cm nice combination. dis pic completely shows d 'alone' term. cz' i wanna b alone in my own room...~

4. The favorite food = ayam goreng!
nyum2~~~sedapppppp!

5. The nickname I had = uena
weyh...weyh.. aku glemer weyh!!!!!!!!!!fuiyooooo~~~ gambo aku kuar gugel. wuuuu~~ *terharu* haha gedis giler.. :P

6. The favorite colour = pink and blue
cumel kan???? if i ave a twin.. one boy n another girl.. kan best! eheee~

7. The city I live in (For now) = Tasek Gelugor
8. The city I was born in = Tasek Gelugor
haaa~~ bangga2!! dewan umno yg bru bukak kt tmn gelugor masuk gugel, tuuu~~~

9. College Major = chemical engineering; petroleum engineering
duh~ skema!

10. Bad habit = non-stop chatting
err..d chatter is so cute! *ehem* :P

11. Hobby = shopping!
ngeeee~~~ besh, gilerr sopping!!

12. Wishlist = keje!!
cepat2 la dapat keje... fuh3!!! ameen~ ^^

err.. kene tag 12 org ke? kene ke??? huhu~~
1. amal
2. kak sue
3. faei
4. elin
5. dayah adnan
6. ieja
7. beri2
8. anep
9. esca
10. sya sakura ^^
11. kham
12. oya
and to all yg rase cm besh nk buat mende alah ni.. hahah~ :P

reply~

okeh.. entri kali ni nk reply tag2 mereka yg sudah mereply tag2 aku pasal 10 things bout u. (p/s: sory, ye don. lmbt sket~ :P)

Kak sue
1. seorang yg kurus.. tinggi... ala2 supermodel gitu. hik3~
2. rapat ngan kak sue time intern, kat pfk~
3. cute!
4. kak sue adalah seorg yg sgt2 la penyaba sgn karenah adik die ni yg nakal suke mengusik~ keke~
5. teamwork time kt department urea yg best!! cz' slalu buli2 die. ngeh3~
6. suke tdo!! grr~ lam kete pon die suke tdo jugak. cuakkkkk~~~
7. kuat makan~~~ tp.. menten! jeles, ok~
8. umur tua drpd aku.. tp, stil nmpak mude!!
9. kak sue topsoe! hik3~
10. suke bace kak sue nye blog! best siot ayat2 die. kdg2 ley menikam2 kalbu.. :P

kelise
1. lagi suke panggil kelise drpd ariff. sbb kelise ala2 cumel gitu. heeee~~
2. 1st time jupe die mase order solution contact lense n cake secret recipe!! hee~ 1st impression towards him. cute!! pemalu!! sopan!! len drpd lam cenel.. haha :P
3. bile da knal.. stil cute!! kurang pemalu!! xbape nk sopan!! hahahaha :P
4. one of my best fren! heee~ :)
5. keje kat company beso beb! kayo pakcik neh..
6. Suke aibonnnn!! tp, keciwa bile aibon da ternoda. hik3 :P berry pon die suke gakk..
7. ade sekor kelise biru!! n plat no kete die adelah besday die. kaya woo beli plat kete sniri.. best!!
8. king of d scam!! and ade bebrapa anak murid.contohnye yap. adik aku..wuuu~ dan aku juge slalu menjadi mangsa scam beliauuu :((
9. die ade muke baby face dan slalu mara saya bile cakap muke die muke baby face. hehehe:P
10. pakai spek!! n skan die de style rambut bru. rambut cacak2. dulu botak aje.. hahaha~

Bali
1. junior mase kt UTP
2. lelaki... kot? :P
3. gune nick redhairshank
4. kenal nick redhairshank kat #emaresem. then, bru kenal kt #july06
5. 1st time jupe die time izis tego die. kalo x, siyes.. mmg xknal ngan budak ni. hehe
6. mempunyai badan yg sasa!! (ni kire puji kan?? so, ape lg.. banje!! :P)
7. seorang yg selalu busan dan berharap ade org akan 'pm' beliau. keke~
8. masih lagi single?
9. walopun nick die redhair.. tp, rambut beliau masih lagi kaler itam. fuh~ xg dye lagi ah tu:P
10. org melaka!! yeah~ da tau da kg kt ne..hik3:P

Don
1. kenal don time founday lagik. die slalu nyebuk2 time aku study ngan ex-bf aku (1st sem di utp) klaka je igt time ni. lol
2. die jd husband aku yg jahat.. time blakon drama & theater I. wuuu~
3. bertopi, nuff said. :P
4. die slalu igt diri die terabai. err.. ke mmg btol ko t'abai neh don? haha~
5. ade sorg awek yg juge junior kami di UTP. dan tinggal 1 block dgn aku.. bahye, kalo nk buat don jd skendel ni. kang xpasal2 kene serang ngan awek die. kekeke~
6. aku slalu lupe die ni duk kat pahang..-_-"
7. slalu bawak kete kancil merah. igtkan itu kete die. rupe2nye kete awek die...~ yes, aku da tau!
8. one of d moderators di dalam k5 ~ gune nick don. tp, kat lam mirc, gune nick budakpower~
9. ske men kad.. aku da lupe lak ape name kad tu. magic mende ntah~ haha:P
10. akan b'kahwen dgn pilihan hati beliau dalam mase t'dekat ni.. *scam*

yezza!! setel..~

Tuesday, March 3, 2009

::demi wadieq::

wuuuu~~~ da byk kali wadieq tag aku, tp xpenah reply. hahahaha LoL. bukan xsudi, cume... MALAS!! :P

k k, dis time I'll reply dis tagging game, k. memandangkn busan amat duk kt umah. heee~

#1 describe 10 things about the person who tag u (wadieq)

1. 1st impression towards him; 'eyh2... kecitnye la hai dak ni. cute!' :P
2. nice fren to b with. wadieq slalu sgt2 tolong aku.. huuu~ *terharu*
3. planning dgn wadieq nk mintak intern kt tempat yg same... PFK
4. taiko K5! weyh, siyes rindu beb kat k5. xde alternative ke nk acces from outside?
5. he's d one dat i'll find 1st if there is any problem regarding my lappy.. tq!
6. ske merempit dgn kelise silver! vrooommm~
7. da anggap die cm adik sniri!! heee~
8. umah die xde lah jauh mane dr umah aku.. tp, dulu je mase intern slalu g. skan ni da jarang.huuu~ wadieq!! rindu mak ang.. hee~ kim slm noo... ^^
9. he also has a cute gf!! xpernah jupe laei.. :(
10. hurm.. d last thing bout dis guy is, lame giler xjupe. even tho die keje penang!! grr~~ bukan nk mai umah aku die neh!!! grrr~ :P

k.. da setel 10 things about u.. puas ati?? :P

#2 describe 10 things about you

1. Female
2. Single, yet not available
3. Ex-utp
4. 23 tahun
5. Orang Penang
6. Tadak kerja lagi.. wuuu~~ duk tanam anggur neh -_-'
7. got alots of dreams!!
8. Hobi ; shopping!!
9. Panggilan diri ; uena, teru
10. Alwiz thinks bout others first rather than herself...

#3 at the end you need to choose 10 people to be tagged and list their names.

1. Kak sue
2. Faei
3. kelise (aku tau ko bz. takesah r.. nk ko reply gak! kejam kan? wahaha :P)
4. aalim
5. chaah
6. bali
7. oya
8. lula
9. apis; esyad
10. wadieq.. (haaa kne reply gak. w'pun hg da buat! )