Tuesday, June 9, 2009

pergerakan

bergeraklah!!!
sungguh aku tidak percaya,
selama ini...
titip titip langkah yang mulanya perlahan,
disuntik dgn momentum yang melaju,
hanyalah ilusi semata
titik
rupanya,
aku masih di sini,
masih lagi di takuk ini,
takuk sama yg menyimpan rasa yg satu itu.
sungguh...
tidak bisa aku melayarkan,
bila mana rasa yg baru mahu mengambil tempat si lama.
bergetar sang tubuh menahan sendu di dada,
bertakung bebutir permata di celahan kelopak,
sungguh...
aku takut akan perubahan itu,
takut.
aku,
masih tidak mampu untuk bergerak.
pergilah menjauh
wahai rasa...
tika ini,
aku tidak bisa merelakan kehadiranmu...
::maaf::

2 comments:

yatie noor said...

pulak da..hahaha.....keling la una nie..hahhaa.....xpe2..biarkan rase itu blalu diam n dtg blk pon diam2 yek...hhehe

Uena said...

kekekeke~~ u shud noe me yati. aku kan one-minute-thinker. lol