Thursday, August 27, 2009

Bookfair @ UTP

td sesaje je la lintas2 kat depan book fair kt pocket D tu. xto la angin ape ari ni tbe2 nk usha2 buku2 kt situ. then, bile lalu kat satu booth ni.. this chinese guy promot kt aku magazine2 yg die bwk tu.. byk jugak lah.. malas lak aku nk list down kn kat sini. btw, bukan nk cite pasal magazine2 tu pon. tp, nk cite pasal promotion die yg aku rase sgt2 lah berbaloi!!! korg xcaye? meh kte belajar matematik ari ni...

ok, untuk dpt promotion tu aku kene langgan magazine yg weekly release.. cm the time, bizz week, newsweek dan ape ntah lg. xigt~ then, if langgan setahun akan dpt pilih 2 lg magazines yg kte nk langgan. tp, juz bayar untuk langgan weekly magazine tu je. dan kalo langgan 2 thun or 3 thun, dpt pilih 3 magazines yg len. so, untung x??

newsweek == RM12
setahun == RM12 x 52 weeks ==RM 624

tapi, disebabkan ade promotion td.. aku juz kene bayar RM449 je for 1 yr. so, amacam ?? worth x?? tapi, aku langgan for 2 yrs. so aku kene bayar RM898 and dpt 4 diff magazines monthly selama 2 thun!!! best2~~ kalo lah nk beli 4 magazines neh tiap2 bulan.. mau beribu2 jugak abes..-_-" kat bwh ni adalah magazine2 yg aku langgan tu~ heee!! ^^




p/s: terase dewasa kejup.. haha!!

7 comments:

Aishah AR said...

Ohh bestnyeeee....nak jugakkkkk!!!!

kekuatan said...

aku nk pinjam Newssweek yg steve jobs tu bleh tak uena? siyes nak pinjam. tp lepas ko baca la.

maxXximus said...

err ... yg laen2 tu tak berminat ... reader's digest je yg nampak seakan menarik ... haha ...

klise said...

aku hampir nak subscribe gak masa zaman2 utp tu... tapi osmet racun "ko g irc jer kalo nak baca"
mapuh keras 5 taun aku kat utp tak penahnyer baca mag kat irc

Uena said...

aisyah: kann..~ best2!!!!! sib bek tbe2 terase nk lalu situ. hehe

amal: aa~ aku ade discovery channel mag tu je amal. yg len2 akan smpai october neh..

faiq: haha~~ len org len citarase die kan. aku ske sume2 tu~~~~ hehe ade byk lagi nk amik.. tp, mcm pk. cukup2 lah tu :P

kelise: tu,la.. kalo aku pon pk cm ko.. mmg xterbace2 gak aku. kalo nk harap aku beli bulan2 tu mmg termiss lah kan :P

wmswm said...

huhu sumer mag x penah bace xcept RD.. tu pon sbb ade family members subs..

Uena said...

safwan: ooo.. i see. xpe2, nnt2 bace la tu. haha~