Tuesday, April 21, 2009

hawt!! hoyeah~

Anda rasa anda hot?
hawt!!! hoyeah~ of coz!!! kalo x, xdela smpai ramai (eena & wadieq. lebey drpd 1. so ramai la kan) yg tagged untuk buat mende alah ni. lol :D tp, skan kurang sket level hawt tu. sbb rase cm berat2 da bdn ni. kene g jog ni!! baru ley jd hawt blk + g gym ke kan~~
lol :P


Upload gambar kegemaran anda.
Kenapa anda suka gambar ini?
sukeeee~~~~!! cz time ni tgah detink w/ my lil bro smbil2 tunggu untuk tgok cite upin & ipin and dis pis was taken by him. ^^ penat tul arah2 die senget2kan cam. lol
pluss... gambo ni menunjukkan dat particular person (model) sgt jealous dgn dat couple. haha~ and cm b'angan nk getting married cm dorg gak.. *ehem* :P

Bila kali terakhir makan pizza?
jup.. nk recall blk~ hurm lame da. cm last yr kot. cz' aku laagi gemarkan mcD drpd pizza! lol

lagik satu sbb aku bile g makan pizza, aku perlukan sum1 yg b'slera besa. cz aku hanya makan 1 or 2 slices je.. lol

Apa yang anda buat selain menyelesaikan tag ini?
hurm2.. tgah high layan big bang. hahaha~ (harap2 faei xbace dis post. :P) dats y dis post amik mase 2 ari untuk disiapkan.. hik3


Selain nama sendiri, anda suka dipanggil dgn nama apa?
name sy sniri == husna, tp sy glemer dgn panggilan uena and teru. tp, lam family sume panggil akak kecuali along, die panggil sy dik na. ^^

kan best kalo ade org panggil kte sayang~ euw gedikness menyerlah. lol

Tag lagi 7orang?

- beribiru

- eena

- faei

- wadieq

- dayah adnan

- sya

- kelise

Siapa nombor 1 kepada anda?

si beribiru yg cute! ^^ memandangkan die da siap tag and malas nk tag org len, saje je nk tag die lg. gedikness kan? lalala~ and she is one of my bestest babes~ :)

Siapakah orang nombor 2?

eena si purplyheppi! jr. yang selalu diajak kuar mapley dr zaman sebelum grad lagi! setia btol die ni. heee~

Orang nombor 3 ada hubungan dgn sesiapa?

err.. faei. die byk skandal!! lol kan faei kan~~~~ kan~~~ dgn *ehem* si raja kumbang mane ntah. hehehe. faei jgn mara, no~ :P

Bagaimana dgn nombor 4?

wadieq~ dak cumel yg duk kt guar. die de gf yg cute. nuff said.. tgah tunggu nk makn sik minyak die je nih.. quite a sweet talker gak la dak kecit ni. ngeh3 :P

Kata sesuatu berkenaan pada orang no. 5?

akak dayah y cute!! bile blk mesia ngan yan, meh la join ktorg hangout. t'ign la nk lepak2 same n borak2~~ dan juge camwhores~ lol

Pesanan kepada nombor 6?

kawen jgn lupe jemput ye, sya!! ^^ A.E da keje da tu... xlame lagi la tu kan~ hehe :)

Pendapat anda tentang nombor 7?

sifu scam dan aku slalu jd mangsa scam:( enuff said.

8 comments:

hazirah said...

weeeeeeeeeee~ xmo tag gak!!! tp suke description itu~ (^____^) muah2~

Uena said...

hahahaa~~ ske nye die~ ske nye~ ske nye~~ hehe :P
gedis sgt sesuai untuk kte!! LoL

Sya Sakura said...

aaaaaa..... mesti wajib jemput uena~ tp its not any time soon unfortunately.. hoho..

WaDieQ said...

erk.. napa tag aku balik ?? aku dah buat la

klise said...

" bile g makan pizza, aku perlukan sum1 yg b'slera besa. cz aku hanya makan 1 or 2 slices je.. lol "

kalo ko bayar aku slamber jer abeskan lagik 4 @ 6 slice tu...

Uena said...

sya: tq2!! heee~ ^^

wadieq: saje gedis2..lol

kelise: bukan patut ko ke yg banje kalo cmtu?? isk,laaaa~

fyEk said...

ehem2.. i baik la..xmen la skendel2 neh..hehe..dia tu ::ehem2:: kawan je..

una..udah2 la minat bikbeng.. xbest da..

kuat said...

macam x percaya lak beribiru ckp "muah2" kat ko cmtu.
dia x penah ckp kat aku pon?
ape nih blu, kata partner?! grr...