Sunday, April 26, 2009

saya rasa, saya..

malas!! itu adalah salah satu daripada beribu-ribu penyakit buruk yang seringkali hadir di dalam diri aku. jadi, susah benar untuk aku meletakkan jari jemari aku di dada papan kekunci sambil menari-nari gembira melampiaskan apa yang difikirkan sang minda di dalam bentuk nyata. sekarang malas itu masih lg menguasai diri. tapi, aku tetap gagahkan diri. fighting!

sebenarnya, tidak ada apa pon yg mahu diwar-warkan. cuma.. saat ini, terasa diri bagai melayang-layang di langit biru. rasa seperti mahu tersenyum setiap masa. rasa sungguh gembira.. :)
"dear mr. wingman~ plz grant my wish.. ^^"
terima kasih, ya..

5 comments:

Anonymous said...

gembira?

Uena said...

ha'a!!!!~~~

Nur Diana said...

Bagus laa.. Huhu..

Uena said...

heeee~ ^^
next sem kte g kelas basic dance sesame ekkkk~

Nur Diana said...

Okeh2!! Roger je.. hehe..