Sunday, July 5, 2009

bebelan

Bile duk sesorg kt utp ni dan sume org blk kampung, mule lah rase sunyi. nape xblk kg jugak? adeh.. nk sgt blk!! tp, keadaan xmengizinkn. nasib baiklah aritu de course kt usm and sempat gak curi2 blk umah and stay one day. even tho d next day kene bgun seawal 5 pg untuk siap2 n gerak blk utp. wuuu~ nape xkuar enjoy2? ye.. ade klise ngan kaped ajak. tp, sbb keadaan xmengizinkan (untuk mengelakkan drpd menggunakan perkataan 'bz' which is aku rase cm nyampah nk gune.. lol) dan dis week b'azam untuk rehat-rehat di bilik, which is sgt2 la success!! hahaha~

Sabtu- blk je ngaja tution.. lepak2 di bilik smbil makan2. then.. tgok2 FO pastu.. cm busan, pastu tdo. mlm pon lepak2, chatting2, msg2 + slumber je msg peja suh tepon blk. lol. pastu.. tdo lg!! hahaha~

Ahad- bgun tdo, g breakfast, g lunch, g dinner, g supper!! wow~~ lengkap jadual permakanan aku. sehat btol ni. xpenah lengkap cenggini. hahahha~~ and of coz ah setiap waktu makan tu diselangi dgn tdo. lol mmg weekend yg memberangsangkan btol lah...!!! :D

tp, kan.. esok keje laa!! uuuuhhhh~ Monday blues..! xpe2.. aku kan rajin. cewahh~~ kaman una!! yukenduit!! -tribute to teng lol

ah, lupe lakk.. rupe-rupenye habit aku time undergrad dulu xb'ubah2 lg. isk.. ske tul buat keje last minute!!! ngaaa~ padan muke, kene stay up nk siapkan keje.. :P

ouh, lg satu... skan ni aku mengalami sindrom kuat makan! T_T sape2 tlg stop/ sorok kan makanan dr aku. isk3~

6 comments:

Sya Sakura said...

hehe.. ade sindrom kuat makan eh? Takpe lah, comel ape.. hiks~ =)

wadefak said...

waaa ade tribute~~ :D
isk, esok da senin kannn T____T

Uena said...

sya: aa~ taley la babe. kang t'lebig cumel payah!!! hahaha :P

teng: uishh.. name taley blah. 'kacak' siot. hahahaha~~ senin? uh ya..!!

orangmati said...

dh link blog ko kt blog aku

fyEk said...

una mkn byk, byk mana la sgt..time selera ni la kena mkn byk!~..chaiyok2~..selamat menjamu selera bertambah2.. :P

Uena said...

dedmen: noted

faei: hahahhaha!!! da beketul2 da tau badan ni~~ kekeke.. :P