Friday, September 25, 2009

Peliklah!!

Malam ni, ntah la nape.. rase pelik sesangat. xtau macam mane nk describe rase tu. aku rase mcm nk isolate diri aku drpd sume org. aku rase mcm nk duk sorg2 lam gua. pernah terlintas di fikiran aku untuk berhijrah ke suatu tempat, di mana tidak seorang pon mengenali aku. pernah juga terlintas di benak ku untuk menukar phone no. dan mulakan hidup yg baru. tapi, kenapa?? ntahlah.. aku sendiri tidak pasti dengan jawapan yang patut aku nyatakan. apa yg aku tau, malam ni betul-betul pelik. tiba-tiba rase ganjil muncul dalam diri aku.

kadang terasa seperti si kalah yg lari dari medan perang. tidak pon sempat bertarung sudah mengangkat bendera putih. tapi, hati tetap degil menidakkan setiap butir fakta yang ternyata. sungguh begitu tegar sang hati. tapi, sedari kecil mak memang selalu bercerita. aku memang degil. mungkin perangai degil tu semakin menjadi-jadi.. adeh!!

atau mungkin aku boleh salahkan hormon? kerna munculnya rase janggal yang jarang melewat diri.. ya, mungkin juge. tapi...
Ntah, lahhh~

P/s: aku tau, aku tidak perlu lari. tp, jika sunyi hadir mengantikan jasad ini.. harap kalian dpt memahami situasi diri.

2 comments:

AsmaFarah said...

sgt paham dgn perasaan itu. penah (dan byk kali) merasakan ingin berbuat begitu..

sgt stuju untuk memblame hormon!! =p

Uena said...

farah: haha!! hormon itu sgt kacau kan? :P