Wednesday, November 12, 2008

hidup yg dipenuhi dgn siput2... duh~

*out of space & spice*
but already full by the siputness manner! ish~~
# start from last week till dis week internet connection at ere r sooooo siput!! deng lah..~
# still got 2 more papers + final presentation for FYP
# ouh, not to forget.. d PDP's report dat need to be completed lyk siput oso!
# Job hunting: the siput also attacking dis area. till now i can't find one. already can see d future..bakal pekebun anggur berjaya lah jawabnye. -_-"
# tidak paham. kejup dingin, kejup mesra amat. *sigh*
# at dis moment i juz felt so siput! rase buruk cm hodoh gile, berserabai!! low gile aku nye self esteem T_T. OMG...!!
# siput oh siput... plz go away from my life.. if not, i'll away myself from dis life.
-end-


nota kaki:
kadang, aku terasa ingin lari dr hidup ini.
Tewaskah aku jika itu denai yang aku pilih?
tidak.. aku tidak perlu lari. hanya satu yg perlu aku lakukan.
berani hadapi ia. usah bazirkan titik-titik peluh dengan larian yang
entah apa hasilnya: kalah. aku cuma perlu berjalan. tidaklah
sepantas atau seperlahan Si siput. cuma aku perlu kekalkan kelajuan
ia semaksima mungkin. PERLU!

4 comments:

~lalala~ said...

haha.. siput2.. lol

anyways, gluck exam/fyp/pdp/job hunting~~ hehe

1 nasihat la.. x payah la susah2 sgt nk dpt keje cpt2.. bcoz this is the only time u can be really2 close to ur family.. i mite be jobless for a long time, but i never look back, sbb lps neh mmg dh susah sgt nk jmp femili blk, n rase mcm nk nangis ari2 pk pasal tu.. (jgn jobless lame sgt la.. 1-2 bln bley ah)

cari baik2, cari ngn hati yg ikhlas, insyaAllah nnt dpt la yg terbaik..

gluck! :D

Anonymous said...

yeah...
agree with lalalalala...

Anonymous said...

kisah siput satu
semalam osmet kecoh ade siput dalam toilet. dah 2 hari tapi sorg je yg perasan. pagi tadi dah ilang

kisah siput dua
pada suatu hari, ade seseorang terjumpa siput dikediamannya. dengan rasa yang mungkin geli dan penuh marah, dengan segera disepaknya siput tersebut.
sebulan demi sebulan masa berlalu.
tanpa disangka, di suatu hari, terdengar ketukan dipintu rumah yang sama. seperti biasa, tuan rumah tergesa-gesa membuka pintu itu. rupa-rupanya siput yang sama ingin meluahkan rasa ingin tahunya, 'kenapa awak sepak saya tadi?'

sekian terima kasih

Uena said...

thanx, minna!!
^^