Wednesday, November 26, 2008

Lima

Pejam celik, pejam celik.. da hampir Lima tahun rupanya aku di bumi UTP ni. Dan kini, sudah tiba ke penghujungnya untuk aku menamatkan pembelajaran aku di sini. Suka, duka... gelak, tawa... nanges, hiba... semuanya bercampur baur membentuk aku yang sekarang. aku yang sudah jauh berubah daripada aku yang pertama kali menjejakkan kaki di bumi UTP suatu ketika dahulu. Serasa, semua itu baru terjadi semalam. di mana detik-detik perkenalan aku dgn Sofia, Emma, Faei and Yan.

Jadi, awal pagi tadi berbekal kamera yan.. kami berlima merakamkan detik-detik kenangan sebelum graduate dari UTP. (nota: ade org tu, b'ia ckp nk kejutkan semua org. alih2, aku yang tido kul 5 pagi ni jugaklah yang kejutkan semua org. hahaha:P ).

::us:: from left: emma, pia, faei, me & yan::
::them::

::vandalisme kah??::
p/s: ade org tu kan.. die kan.. takut tinggi. w'pun kaki die lagi panjang dr kaki aku. haha :P so, die takut nk naik dat palang... wek~wek~

::love UTP::

::nee..nee~ tgok2:::


::mmmuuuaahhh, luvya!! thanx 4 everything ^^::
p/s: faei, da duk jauh2 ni.. u jgn la xcontact i pulak ye.. kate long distance kan~ hahaha :D
::merenung mase depan.. kemanakah aku selepas ini?::
p/s: haih.. keje ape la aku ye nnt? keje oh keje.. dimanakah keje? *sigh* ble nk dpt keje neh~

kepada semua yang mengenali diri ini, maaf dipinta andai selama perkenalan kte ade terkasar bahasa, teguris di mana-mana atau terlebih gurau. maaf, ye :) sesungguhnya, aku tidak tegar dgn perpisahan. tapi, apa yang pasti.. setiap yang bertemu pasti akan berpisah. di sana jua yang berkekalan.. dan munir pernah menasihati aku:

::jangan jadikan perpisahan itu sesuatu yang kekal::
-munir-
*********************************************

5 comments:

fyEk said...

oi2..
tidak salah takut tempat tinggi..
tinggi2 nnt jatuh, saket~

i mesti konteknye u nanti..
u jgn multi tasking..
nant u cari pompuan len, siap la.. i ketuk2!!

u cari laki len i xkesah~ :P

Faiz Rev said...

aaaa

una nak grad dah

Sotsugyou omedetou━(゜∀゜)━!!!!!

Uena said...

faei: err..sounds L? hahaha:P u jage diri u bebaik ye~~

rev: hyet2~~ sankyu-ne.. dun forget me,kay bro! jupe memane, tego ye~ have my num rite?? jgn lupe contact!!

Anonymous said...

aaa..uenaa..
lawanyer gambar...
nak upah jadi fotografer kak sue plak pasni bleyh?
hihihi

Uena said...

kak sue: err.. ano~ una gune camera bese je la kak sue. then, edit2 dat pic. haha~

xnk jadi photographer. nk jadi model!! hahaha