Friday, May 29, 2009

kekantoian~

juz ave several days w/ them b4 they'll leaving dis uni. T_T pasni, sure hidup aku busan amat!! ou, my~~ xde da session b'main kad di mapley (or can i say merata2?? LoL).. xde da outing ke merata-rata, xde da muvie bila-bila masa (ops..!! :P)... tp, beselah kan. setiap pertemuan.. pasti akan ade perpisahan. plg tidak pon, dipisahkn oleh kematian. ops, t'sentimental lakkk~ hihi

wah, beberapa ari ni asyik wat keje gile je. (ops, xpat cite kt sini. nnt kantoi...!! LoL~) and smalam..ops, i did it again! hik3. g tgv JJ (aa~ ini je yg plg best ade kt epow, ok~) and layan cite TS and Syurga Cinta. aaa~ apsal bley tgok cite Syurga Cinta neh?? aku pon xtau. haha~ dorg ni ahh yg bli. LoL~ even tho, dlm cite tu heliza blakon cm keras sket and dat story cm lbey kurg typical malay muvie..tp, ok gak la. sbb kelaka and lucu dek keletah haziq~ ^^ and TS lak.. best! sbb byk action smpaikan kadg2 tu aku sniri lak yg rase sesak. sbb too much action in dat muvie. LoL (bley lak cmtu kn?? hihi)

and after dat, singgah kt vanggey and ley lg g makan nasi ganja (kul 12 mlm da kot time tu. haha~) ape neh.. abes diet aku. LoL~ :P and sempat lg men card!! hihi. so, next?? LoL :P

and dis post i dedicated specially for #itu. luvya guys 4eva!! hope after dis, even tho bukan di utp lg, kte stil b'activity k? *mmuuuaaahhh!!*

Quote 1:
jika kita dikecewakan, xguna membenci. belajarlah bersyukur. sekurang-kurangnya.. dia pernah menyanyangi dan membahagiakan kita.. ^^ move on!
awk: neva hate u :)

6 comments:

yatie said...

first thing first..bising nyerh blog una nie...hahaha....ish...

2ndly, im still ere for u!!hahhahaa wek2 =P kte senaseb xde sape nk kuar ngn kte dah pasni..hahahha....

da abeh~
tata!

Uena said...

hahahahhahaha~~ aku pon kdg2 t'kejut gak ngan lagu yg kuar dr blog sniri. LoL~

^^~~ yerp2. tggal ko ngan aku je kan. am pon da nk grad. wuu~~~ xpe2. nnt kte ronggeng same2 or.. kte kerap blk kL~ haha :P

kHaiRuLdiN said...

nanti rekrut la geng baru nk men kad..

bali hambali said...

nk move on g mane?ipow ke?

maxXximus said...

that was a really nice quote ... huhu ... =)

awang said...

amboi uena... dulu kata aku, skang ni ko lak gi vanggey tak ajak aku ek. sampai ati.