Thursday, January 3, 2008

cepat suke tetapi sukar untuk menyayangi??

siapa yg cepat suke sum1 tetapi cukup sukar untuk menyayangi org tersebut, angkat kaki!!! hakhakhak:P
SAYA!!! o/
tetibe ade org menjawab...eh2, itu tgn la. hihihi... bukan kaki tu, cepat2 meh angkat kaki. ahh, ape aku ngarut neh! :P

di atas kereta semasa perjalanan pulang dari kerja...

hurm, kin suke la kat mail. [erk!! t'sedak aku dgr]. pastu kin cite. dulu kan kin xske kt die. tp, td die baik ngan kin. die itu..die ini..bla, bla, bla..xigt xtually.hik3[erk! xabes t'sedak lagi nih.:P ske ekkk kin, hafiz cemane lak ek??kui3] abeda r!! eh, kin. pasan x, kin cepat kan suke kt org..tbe2 zie mencelah.[ops!! adoi..t'kena batang hidung sniri. sib bek xkemek;p] aku yg kat depan neh da pulun sengih sorg2. tbe2 kin ckp: ha'a, zie.. mmg kin cepat ske kt org, kan una kan..[eh2, apsal name aku tetibe naik nih. taley jadik ni..kene backup diri sniri ni. hakhakhak] ala, zie... suke je. usually, org yg cmneh senang tol nk ske kt org, tp bila nk syg org tu susah..that's wut happened to me la, at least. kan kin kan??kin: ha'a..btol2. kin pon cmtu jugak. ala, suke org je..bukan nye fall in love kt die ke ape ke. it is juz like trying to flirt with him, but then bile da dpt.. dunnoe if he is the best for us.

wowweee~~caya,la kin.hik3.. xtually, aku mmg senang untuk suke org lain. ari ni ley ckp suke org tu..sok2 lak ley cakap suke org ni.. dlm mase seminit pon aku ley berubah. that's y, mak aku slalu ckp aku ni otak seminit. hak3. tp, dlm bab2 suke org neh.. aku xnafi kan. itu mmg diri aku. but once i've committed into a relationship..pandang org len pon da tamo.huhu. that's me. bile couple, igt org tu je..xpk da org len. but once, si die buat hal.. mula la wat2 t'usha org len.hik3:p tp setakat ni, takde la aku broke up dgn x-bf aku sbb lelaki lain. tibe2 aku t'pk satu lagu...

tanya sama akal... apa sebab bingung,
nanti jawab akal...aku tak tahu,
tanya sama rasa...apa sebab rindu,
nanti jawab rasa...tanya lah hati~

hmm.. xjumpe d right person lg tu.. that's y jd cmtu. mmg senang untuk suke org len. bile tgok die, rase b'bunga2..rase happi..tp, sesungguh nya, sgt sukar untuk menyintai dan menyanyangi org tersebut. itu aku.. rite ere i'm waiting for him...but, who is him?? dunnoe...

No comments: