Wednesday, January 2, 2008

emosi

haih...seringkali aku mengeluh lewat waktu ini. aku..kalo bagi nasihat kat orang, amboi...bukan main pandai lagi. tp, when it comes to my own self..haih~ [eh, mengeluh lagi!!] aku..xtually, xreti nk handle. isk~~ nape lately neh aku asik down je ye? sket2 nak down, sket2 nk nanges. :`(
sib bek sesape tanampak. tp, td hampir air mata ku tertumpah di depan kawan-kawan aku. tp, sib baik la..aku sempat m'cover dgan memberikan senyuman... btol,la..secangkir senyuman mampu mengubah emosi kita walaupun hanya sedikit..but it can help :)

haih..air mata. mudah sekali engkau jatuh. yaa..aku mungkin nampak kuat di hadapan kawan-kawan ku. tiap kali aku ada prob, dorg tgok aku steady je. aku ok je..tapi, dlm hati siapa yg tahu. ada suatu waktu, tika aku menceritakan masalah aku kt zie, tanpa aku sedar air mata aku mengalir walaupun masa tu aku sedang t'senyum. haih..ape la aku ni. xkan la taley nk tahan air mata aku tuu ek~isk3. kantoi lak depan zie. cis3. malu aku!!! lame tau aku xt'kantoi nanges depan org neh.hakhakhak:P

aku ni..kuat ke ek?aku ni..org nya camne ek??ape la persepsi org kt aku ni..aku ni, aku rase cm unpredictable gak la. tp, btol ke??ntah~~aku pon tak tahu.huhu...

No comments: