Saturday, January 10, 2009

down

every nite, ntah kenapa.. aku slalu membayangkan dat nite is d last nite for me. and tonite pon aku rase mcm tu. seolah-olah selepas aku pejamkan mataku malam ni, there is no other days are left for me. dan ditambah saratkan lagi dgn rase down yg entah kenape muncul, membuatkan aku rase seribu satu rase membuak-buak di segenap aliran urat sarat ku.

ntahlah, tbe2 aku rase.. andai malam ini adalah malam t'akhir untukku, tiada siapa yg akan terasa dan peduli akan pemergianku kecuali keluargaku. sungguh, aku rasa begitu sekali. tiada. enough.

Nitey, all. b4 aku tdo, maaf dipinta andai ade salah dan silap yg menyakitkan hati. manalah tau, esok2 aku xdpt mencoret lg di dada blog ni. atau lebih nyata, jasadku tidak bernyawa lagi di muka bumi ini. MAAF.

1 comment:

ZirCon gurL said...

huhu, nape ni una?
jz anggap tu sebahagian drpd kita utk muhasabah diri k?
at least bila kita pk tu suma, kita akan cuba pk apa kekurangan diri kn?

p/s: dpt keje nnt gtau k?hihi