Monday, February 16, 2009

hurt

da lame aku xpost entri yg jiwa2. xtau lah nape. rase macam amat terganggu. i wish i wouldn't know him at all. seriously, i really mean it. napelah manusia yg satu itu xpenah nye nk paham? kenape, ye? even tho i already forgave him, doesn't mean i will act like b4. doesn't mean u can ask me to go out with u whenever u like. plz, i dun like when u said 'if u r my gf.. bla bla bla'. xsame, ok. i'm not yours enimore. so, why can't u act like one? *sigh* plz, do respect me.

sorry, aku tidak pernah b'dendam. tapi, parut2 luka lama yg kau tggalkan masih lagi memerah. dan mengingatkan aku kembali pada setiap satu cebisan2 hati yg pernah kau hancurkan. dan parut2 itu tidak mungkin akan hilang buat selamanya. your 'seasonal love' da buat aku serik.

aku baek dgn kau mcm mmber2 aku yg lain. aku layan kau mcm mmber2 aku. aku takesah kalo kau buat-buat biasa. tidak menghubungkaitkan hubungan yang sudah lame pupus itu. hubungan yg memang aku mahu luputkan drpd setiap ceruk memori. tidak kesah, betol. tapi, cara kau itu salah. kau seolah-olah mencurahkan lagi minyak ke dlm api yg hampir padam. ditambah saat-saat emosi tidak terkawal. tolonglah jgn menambahkan rasa sakit yg hampir baik parutnya itu. tolong sgt.. sorry, i dun reply all of ur msg or answering ur calls. bukannye taknak. cuma, tidak mahu. tolonglah jgn buat aku membenci kau sekali lagi. tlg!

::harap sgt kau baca tp kau x ade blog. lupe::