Sunday, March 29, 2009

ini rindu

heard dis song mase concert ke-3 AF7 and it was sang by zizi. and siyesly, dis song brings back all d memories!! time kecit2 dulu.. ske sgt2 dis song n penah got invitation nek pentas nari2.. keke:P ops.. *bluch* :P

INI RINDU (FARID HARJA)

sebelum aku tahu akan artinya cinta
terlenaku dibawanya kesana
setelah dia pergi baru aku mengerti
kutelah jatuh cinta kepadanya
oh… aku rindu…
katakan padanya aku rindu
oh burung nyanyikanlah
katanya padanya aku rindu
aku rindu

apabila cinta singgah di hati
bola mata sesat buta memandang
melihat api seperti air
dan melihat air laksana api
meskipun banyaknya nasehat asmara
namun tiada satu pengobatan rindu
telinga pun tuli mata jadi buta
begitu panasnya demam asmara

mulutpun bi bi bi bi bi bi bi bi bi su
lidahpun ke ke ke ke ke ke ke ke lu
ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka ka karena
ci ci ci ci ci ci cinta
oh… aku rindu
biarlah cinta berjuta-juta menggoda jiwa
biarlah hati berkeping-keping asal kau di sisiku
oh… aku rindu…
sebelum aku tahu…
oh… aku rindu…
apabila cinta…
oh… aku rindu…

ouh, ni haa video nye... enjoy!!!! ^^


p/s: err, of coz bkan video aku nari2!! LOL :P

No comments: