Tuesday, March 24, 2009

reply~

okeh.. entri kali ni nk reply tag2 mereka yg sudah mereply tag2 aku pasal 10 things bout u. (p/s: sory, ye don. lmbt sket~ :P)

Kak sue
1. seorang yg kurus.. tinggi... ala2 supermodel gitu. hik3~
2. rapat ngan kak sue time intern, kat pfk~
3. cute!
4. kak sue adalah seorg yg sgt2 la penyaba sgn karenah adik die ni yg nakal suke mengusik~ keke~
5. teamwork time kt department urea yg best!! cz' slalu buli2 die. ngeh3~
6. suke tdo!! grr~ lam kete pon die suke tdo jugak. cuakkkkk~~~
7. kuat makan~~~ tp.. menten! jeles, ok~
8. umur tua drpd aku.. tp, stil nmpak mude!!
9. kak sue topsoe! hik3~
10. suke bace kak sue nye blog! best siot ayat2 die. kdg2 ley menikam2 kalbu.. :P

kelise
1. lagi suke panggil kelise drpd ariff. sbb kelise ala2 cumel gitu. heeee~~
2. 1st time jupe die mase order solution contact lense n cake secret recipe!! hee~ 1st impression towards him. cute!! pemalu!! sopan!! len drpd lam cenel.. haha :P
3. bile da knal.. stil cute!! kurang pemalu!! xbape nk sopan!! hahahaha :P
4. one of my best fren! heee~ :)
5. keje kat company beso beb! kayo pakcik neh..
6. Suke aibonnnn!! tp, keciwa bile aibon da ternoda. hik3 :P berry pon die suke gakk..
7. ade sekor kelise biru!! n plat no kete die adelah besday die. kaya woo beli plat kete sniri.. best!!
8. king of d scam!! and ade bebrapa anak murid.contohnye yap. adik aku..wuuu~ dan aku juge slalu menjadi mangsa scam beliauuu :((
9. die ade muke baby face dan slalu mara saya bile cakap muke die muke baby face. hehehe:P
10. pakai spek!! n skan die de style rambut bru. rambut cacak2. dulu botak aje.. hahaha~

Bali
1. junior mase kt UTP
2. lelaki... kot? :P
3. gune nick redhairshank
4. kenal nick redhairshank kat #emaresem. then, bru kenal kt #july06
5. 1st time jupe die time izis tego die. kalo x, siyes.. mmg xknal ngan budak ni. hehe
6. mempunyai badan yg sasa!! (ni kire puji kan?? so, ape lg.. banje!! :P)
7. seorang yg selalu busan dan berharap ade org akan 'pm' beliau. keke~
8. masih lagi single?
9. walopun nick die redhair.. tp, rambut beliau masih lagi kaler itam. fuh~ xg dye lagi ah tu:P
10. org melaka!! yeah~ da tau da kg kt ne..hik3:P

Don
1. kenal don time founday lagik. die slalu nyebuk2 time aku study ngan ex-bf aku (1st sem di utp) klaka je igt time ni. lol
2. die jd husband aku yg jahat.. time blakon drama & theater I. wuuu~
3. bertopi, nuff said. :P
4. die slalu igt diri die terabai. err.. ke mmg btol ko t'abai neh don? haha~
5. ade sorg awek yg juge junior kami di UTP. dan tinggal 1 block dgn aku.. bahye, kalo nk buat don jd skendel ni. kang xpasal2 kene serang ngan awek die. kekeke~
6. aku slalu lupe die ni duk kat pahang..-_-"
7. slalu bawak kete kancil merah. igtkan itu kete die. rupe2nye kete awek die...~ yes, aku da tau!
8. one of d moderators di dalam k5 ~ gune nick don. tp, kat lam mirc, gune nick budakpower~
9. ske men kad.. aku da lupe lak ape name kad tu. magic mende ntah~ haha:P
10. akan b'kahwen dgn pilihan hati beliau dalam mase t'dekat ni.. *scam*

yezza!! setel..~

3 comments:

Anonymous said...

yer22..kak sue memang kuat tido dan kuat makan..
hehehehe...terer uena.. :P

Syed @ Don said...

10. akan b'kahwen dgn pilihan hati beliau dalam mase t'dekat ni.. <<< err!! tunggu uena lu kot. uena da lama jadik Dr Love, bila nk bersara neh. he he he

Uena said...

kak sue: ngeee~~~ mmg tau pun!! kekeke~:P

don: hahahhaa~~aku ske!! :P