Tuesday, December 4, 2007

Mekah, En Ismail, Jodoh, dan ....

di bilik En Ismail [sv Urea]

aku & k.Sue: assalammua'laikum cik Mail. hari last day cik mail kan. nanti da nk gi Mekah...Kitorg dtg nk mintak maaf bebanyak andai ade salah dan silap mase intern nnt.
En. mail: saye pon cmtu gak. minta maaf kalo ada salah silap dan mana2 yg saya xsempat nk beri tunjuk aja.
aku: nnt cik mail pi mekah nnt, doa2 kan la kami ni. moga2 dapat buat presentation ngan baek, dapat result yg cemerlang...
En mail: nk sy carikan calon ke..hehehe
k.Sue: haa..cik mail, tlg la carikan calon kat una ni. die mmg nk suh en mail carikan pon. hahaha.
aku: erkk..!!! mane ada cik mail, kak su ni..die yg suh cik mail carikan sebenarnye. [kalo cik mail doakan pon ok jugak...kekeke;p]
En. Mail: hahaha..boley2..nnt saya doakan. nk suh saya carikan calon pon boley jugak. cakap je nk ape, operator? engineer? [sambil die t'sengih]

dalam hati aku..cis2 kak sue. xgune tul letak name aku..-_-"
tp,xkesah pon..kalo die doakan pon..untung sabut timbul...kui3
aminnn~~

No comments: