Sunday, October 11, 2009

weekendless~

uh, sgt busan di office sorang2. saya rajin? oh, tidak.. tak berapa rajinlah sgt kan kalau takde keje yang bertimbun-timbun dan esok perlu hantar beberapa keping presentation. juga pada masa yang sama perlu prepare slide dan present segala bagai update untuk master. haha! padan muke saya kan. sapa suh buat kerja last minute. lab report student juga banyak yang tidak disentuh untuk marking lagi. huuu~ help! i need some extra hands and brains pls~ aduyai..

weekend di office sgt2lah terasa loser. haha! workholic? tolong jangan lekat tag itu pada saya. saya bukan si workholic. saya hanyalah si last minute. sungguh tidak manis berperangai sebegini kan? henshin!! lol~ lepas masak lunch td, makan-makan kejup sambil-sambil layan korean drama... serta membuat sedikit bekal untuk dijadikan dinner kalau-kalau terpaksa pulang lewat. lalu saya terus menuju ke office. *sigh* hari ini hari ahad. saya mau rehat lebih pls.. wuuu~ T_T

ok. selesai merungut. daa~

No comments: