Sunday, March 23, 2008

Pintu 2

tok.. tok.. tok..!
kedengaran ketukan bertalu-talu.
tok.. tok..tok..!
sekali lagi..
aku,
aneh..
mengapa begini akhirnya?
heh, sudah berakhirkah?
apa yg berlaku asalnya...
aku,
hilang sudah kesemua jawapanya..
hilang di bawa dek bayu yg mengasyikan..
hilang sudah...
tok.. tok..tok..!
aku,
masih lagi aku..
kental mengetuk pintu itu..
mengapa memerah CINTA itu tidak dapat ku hayati lagi?
sudah hilangkah warna-warna merah disebalik pintu itu?
kemana hilang nya ia?
aku,
ahh..dungu btol kamu!!
pasti memerah itu tidak dpt di sentuh,
andai pintu itu...
ter TUTUP kembali..
ahh,
di mana perlu ku cari kunci ny??
-hilang-
:(

2 comments:

fyEk said...

una..
dunt worry..
one day, sum1 with the right key will open up the door..
till then, just sit back n relax~

^^

Uena said...

:)
thanx dear~
i noe...
but,
the prob is the key is missing sumwhere and i dun noe if that person will find it.
ahh..heart is too complicated to analyze...
sib bek i'm not a surgeon. if not, xtau la wut gonna to happen..hihi:P