Monday, March 24, 2008

rasa

rasa..
kadang suka,
kadang duka,
rasa itu..
datang silih berganti,
bertukar hati,
bertukar kasih,
aku...
masih lagi bingung,
apekah rasa ini.. begini?
aku...
masih lagi dungu,
apekah rasa ini kan merantai hati?
aku...
masih lagi sangsi,
apekah ia tiada sudahnya?
aku...
masih lagi aku...
masih lg bernama insan,
masih lg nampak duka hitam itu,
masih lg berselirat di balik rasa-rasa keliru,
masih lg sukar menghadapi..
menghadapi??
hmm..
aku..
sukar tuk menghadapi RASA itu,
atau..
aku sudah lupa?
aku..
sukar tuk mentranformasi kan rasa itu
kepada rasa ini..
ahh,
ini bukan aktivis memasak!!
sesuka suki mau tuka rasa..
ouh..
ini adalah aktivis hati rupanya,
rasa suka --> sayang??
bolehkah??
aku,
tidak tahu...

* Rite now, emotionally not stable. sorry for all the inconveniences ..

No comments: