Wednesday, March 5, 2008

jan04-dinner's dilemma?

haih..sian tul aku nengok committees jan04-dinner. b'tungkus lumus susah payah arrange dinner for our batch.. bazirkan mase dorg, duit, tenaga..semata-mata nk gi wat survey itu ini..but at the end just a few persons yg support. haih~ aku penah merasa itu sume. when i was a committee one of the event in utp... it's hard to persuade people to go to dinner or other event.

wuteva it is.. aku tetap support korg. hoyeah~~ jum2, meriahkan dinner tu. lalala~ bukan senang nk gather reramai cenggini, kan.. and make a memorable nite eva~aku..osmet ku, rumet ku, sume tnak gi. haih~ cemane nk pujuk dorg suh gi ek..

"ala, mahal la dinner tu.."
"hmm..malas la nk carik baju. kalo da de baju takpe r.."
"ala..malas la nk pergi. bukannye kenal ramai sgt budak batch"
"osmet sy xpegi..so, sy xde geng..malas la nk pegi"
"tade date la..malas nk pergi"
....dan seribu satu alasan lagi yg tercipta. haih~ manusia.

aku...pon facing d same problem. tade kwn nk gi. osmet aku sume xmo gi. tp, aku gi je dinner tu. peduli hape.. dak2 batch aku yg lain pon mmber aku gak. aku..pon tade baju lagik. tp, cuti midsem neh blk umah, carik r. aku...pon bukannye kenal ramai sgt. tp, pe salah nye dat nyte kte rapatkan lg silaturrahim and rakamkan kenangan yg t'indah b'sama2 rakan2. aku..pon tade date!! peduli hape ngan date. gi r ngan kengkawan. perlu sgt ke date tu..hish!! b'macam2 alasan remeh temeh yg wujud.
c'mon..lets support our batch diner!!

4 comments:

thaqifroslim said...

Jeng3...aku x saba nk tgk ko pkai baju ape g dinner nnti...hahahaha! Mesti bling2 penuh satu body..kekeke!

Gurau je...

Uena said...

hahaha..bling2 tu, xbape nk bling r. malu r~~ kui3 :P

Husna said...

betol-betol!

patutnye support la diner batch. bile lagi nak gather besar-besar macam neh, lepas MAS.

btw, i'll link your blog to mine :)

Uena said...

wah..xperasan gue~ hihi thanx chunnna! ^^