Saturday, July 26, 2008

ermm

wahh, agak lame jugak aku xb'jogging since aku kembali ke utp (13/07/08) hingga lah ke hari ini. patut ahh td aku kuar je nk jog tu... langit da gelap semacam. hahaha :P t'kejut agaknye aku kuar jogging ri ni. before this, ade je alasan aku untuk xkuar b'jogging. nk ujan lah.. panas lah.. letih lah.. baru lepas makan lah.. ngantuk lah.. dan seribu satu alasan lg. pelik jugak bila di fikirkan kadang-kadang tu. dulu, aku kalo dgr perkataan jogging, bukan main excited lg. tp, skan ni.. seribu satu alasan lg yg aku kasik!! :P (patut lah makin gumuks nih!! aiyarkk... apa mau jadi nih~)

ape mimpi aku tbe2 nk jog nih! xtually, one whole day ni.. selain blaja care-care nk masak laksa Johor td tu (pia aja!! ^^ macey!!) xtivity aku ari ni ---> b'golek2 di atas katil!! hahaha :D bapak busan giler. dari satu katil aku b'pindah ke satu katil yg laen. mule-mule katil faei.. then, aku da busan kt katil faei, aku b'alih arah lak kt katil sebelah (katil ema~~) pastu.. balik bilik.. duk depan lappy sat.. pastu gi bilik faei lagi.. golek2 lg.. ngarut-ngarut ngan dorang sket. t'lelap kejup... then, b'pindah ke blik pia pulak~ hahaha smpai la aku da xlarat nk b'golek2 da atas katil.. trus blk bilik n tuka baju.

yosh!!! mari kite gi b'sukan... yay~~ mula-mula td, sume semangat nk gi jog. alih2 tggal aku sorg je yg duk semangat. ciskek tul la budak-budak ni. isk~~ di sebabkan kepala otak ni rase tumpat semacam dgn segala mende yg dipikirkan.. sedar x sedar, aku jog bape round pon aku xigt. tp.. siyes mmg penat.kalo guruh di dada langit x bedentum dentam lg, sure aku stil duk jog sorg2 lg kat situ. huhu~ btw, mmg besh giler kalo tgah2 duk tensi nih kte gi jog. coz' aku akan jog smpai la penat n smpai lah aku xlarat nk pk lagi mende yg meningkatkan tahap ketumpatan otak aku ni. haha... akibat nye, mlm nnt tdo awal la jawab nye. n xde la b4 tdo tu duk pk mende2 yg aku slalu duk pk tu. haha :P

alamak, penat suda~~ balik2 bilik... igtkan budak2 ni stil duk lepak2 lagi. padahal masing2 dah selamat kt alam mimpi. haih.. ikut aku gi jogging td pon bagus. untung-untung ley mandi air ujan... ngeh3 :P

1 comment:

Anonymous said...

anak UFO yang kecik kat tgh2 padang tu tang ape?